Eikö Margaret Thatcheristä todellakaan ole julkaistu elämäkertaa suomeksi käännettynä? Olisi kiinnostavaa tietää miksi noin merkityksellisestä henkilöstä ei…

Kysytty

Eikö Margaret Thatcheristä todellakaan ole julkaistu elämäkertaa suomeksi käännettynä? Olisi kiinnostavaa tietää miksi noin merkityksellisestä henkilöstä ei löydy suomenkielistä elämäkertaa.

Vastaus

Vastattu

Näin näyttäisi todella olevan! Ruotsiksi ja englanniksi elämäkertoja tosiaan löytyy, sekä yksi elämäkertaelokuva, mutta suomeksi en tosiaan löytänyt yhtään. Kysymyksesi on erittäin hyvä ja kiinnostava, mutta valitettavasti emme onnistuneet käytettävissämme olevista lähteistä löytämään vastausta siihen.