Otsikko
"Det är du som gör att jag är glad" Tämän ajatuksen on muotoillut Bertil Malmstöm tai Manström (tai joku muu ström) Mikä on oikea nimi?

Kysytty

"Det är du som gör att jag är glad"
Tämän ajatuksen on muotoillut Bertil Malmstöm tai Manström (tai joku muu ström) Mikä on oikea nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Säe on Bertil Malmbergin (1889-1958) runosta Morgon, joka löytyy kokoelmasta Illusionernas träd ja netiltä osoitteesta http://www.geocities.com/thesseli_84/Ovrigt/Dikter/Karleksdikter.htm .