Etsin Aale Tynnin runoa, jonka säkeissä on "Järvi kuoli kanssasi". Yhtye nimeltä Pikku Kukka on tehnyt tähän kappaleen, mutta haluaisin tietää, mistä kirjasta…

Kysytty

Etsin Aale Tynnin runoa, jonka säkeissä on "Järvi kuoli kanssasi". Yhtye nimeltä Pikku Kukka on tehnyt tähän kappaleen, mutta haluaisin tietää, mistä kirjasta löytyy alkuperäinen runo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aale Tynnin runo Järvi kuoli löytyy runoilijan vuonna 1974 julkaistusta kokoelmasta Tarinain lähde sekä hänen Koottujen runojensa tämän jälkeen ilmestyneistä laitoksista (3.-4. p. 1977).