Etsin Aale Tynnin runoa nimeltä (muistaakseni) Satu. Runo alkaa "sadun loppua sen en kuule, minä milloinkaan, kenties" Missä kirjassa runo on?

Kysytty

Etsin Aale Tynnin runoa nimeltä (muistaakseni) Satu. Runo alkaa "sadun loppua sen en kuule, minä milloinkaan, kenties" Missä kirjassa runo on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo Satu kuuluu kokoelmaan Lähde ja matkamies ja sen voi löytää myös Aale Tynnin Kootuista runoista.

5 ääntä

Kommentit

Missä Aale Tynnin runossa sanotaan:
"Ei Suomi-äidillä ole valkoisia ja punasia poikia, vaan omia poikia."