"Courage is the price that life exacts for granting peace." Miten tämä menee suomeksi?

Kysytty

"Courage is the price that life exacts for granting peace."
Miten tämä menee suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laajaan kollegiaaliseen tukeen turvauduttuammekin emme löytäneet tälle sanonnalle sen lähdettä. Kai sen voisi vapaasti mutkat suorien kääntää Rauhan hinta on rohkeus  mutta en väitä oman käännökseni olevan kielitieteellisesti arvokas.