Catherine Cooksonin isosisko kirjan seuraava osa. Onko jatko Mikä on järjestys että voi jatkaa seuraavaan kirjaan?

Kysytty

Catherine Cooksonin isosisko kirjan seuraava osa. Onko jatko Mikä on järjestys että voi jatkaa seuraavaan kirjaan?

Vastaus

Vastattu

Cooksonin Isosisko on itsenäinen teos, ei sarjan osa - sille ei ole jatkoa.