Tarvitsisin Soile Tomperin kirjasta Yritysverotus ja tilinpäätössuunnittelu vuoden 2010 painoksen tai uudemman. Pikistä löysin vain 2009 ja vanhempia. Mistähän…

Kysytty

Tarvitsisin Soile Tomperin kirjasta Yritysverotus ja tilinpäätössuunnittelu vuoden 2010 painoksen tai uudemman. Pikistä löysin vain 2009 ja vanhempia. Mistähän saisin uudemman kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 2009 23.p. (sidottu) ja vuoden 2010 24.p. (nidottu) ovat samoja opuksia, vaikkakin eri ISBN:llä (sidosasun vuoksi eri ISBN). 24.p. on mainittu 23.p.:n lisäpainokseksi.Tämän vuoksi kukaan ei ole hankkinut vuoden 2010 painosta, koska heillä on jo 2009 painos.

Terveisin Jukka Sipiläinen / Kangasalan kirjasto