Otsikko
Bebook e-kirja: Miten poistan lainatun kirjan ennen laina-ajan umpeutumista - syy: alkuharjoittelussa sain lainattua saman opuksen kahteen kertaan

Kysytty

Bebook e-kirja: Miten poistan lainatun kirjan ennen laina-ajan umpeutumista -
syy: alkuharjoittelussa sain lainattua saman opuksen kahteen kertaan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lienette lainanneet HelMet-kirjaston E-kirjoja.Voit palauttaa e-kirjan kirjastoon ennen laina-ajan päättymistä. Tällöin kirja vapautuu muiden käyttöön ennen määräaikaa. Palautus onnistuu kirjastonäkymässä valitsemalla kirjan oikeasta yläkulmasta aukeavasta valikosta “Return Borrowed Item”.

Lisää ohjeita: http://library.ellibs.com/help/ADE