Otsikko
Asumme Liedossa. Voiko Liedon tai Turun kirjastoihin tuoda kirjoja kierrätykseen? Jossain kirjastoissa on kuulemma sellainen kierrätyspiste, jonne ihmiset…

Kysytty

Hei!
Asumme Liedossa. Voiko Liedon tai Turun kirjastoihin tuoda kirjoja kierrätykseen? Jossain kirjastoissa on kuulemma sellainen kierrätyspiste, jonne ihmiset saavat omia vanhoja kirjojaan tuoda ja toiset saavat niitä siitä maksutta ottaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Liedon kirjastossa ei ole kierrätystä, mutta Turun kaupunginkirjaston pääkirjastosta löytyy tällä hetkellä juuri sellainen BookCrossing-piste, johon voi tuoda kirjat.