Otsikko
Asiakkaamme etsii runoa (ehkä Eeva Kilven), missä puhutaan äidistä ja tyttäristä, syli aukaisemisesta ja irti päästämisestä (laske kätesi irti). Mikähän runo…

Kysytty

Asiakkaamme etsii runoa (ehkä Eeva Kilven), missä puhutaan äidistä ja tyttäristä, syli aukaisemisesta ja irti päästämisestä (laske kätesi irti). Mikähän runo mahtaa olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti saaneet selville, kenen runosta on kyse.