Alkuvuodesta suoritettiin kirjastokysely.Mistä löytyy kyselyn vastaukset ja yhteenveto eri kuntien kirjastojen eroavuudesta palvelujen tasossa.Kyselyyn…

Kysytty

Alkuvuodesta suoritettiin kirjastokysely.Mistä löytyy kyselyn vastaukset ja yhteenveto eri kuntien kirjastojen eroavuudesta palvelujen tasossa.Kyselyyn vastannut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin vuoden 2013 kirjastojen kansallista käyttäjäkyselyä. Tietoa ja kyselyn tulokset löytyvät tältä Kansalliskirjaston sivulta:

http://www.kansalliskirjasto.fi/kirjastoala/koordinointi/kayttajakysely…