Ajattelin uusia Laila Hietamiehen Siniset Viipurin illat-lainani, mutta sitä ei pystykaan uusimaan. Ongelmana on se, että olen tällä hetkellä kirjaimellisesti…

Kysytty

Ajattelin uusia Laila Hietamiehen Siniset Viipurin illat-lainani, mutta sitä ei pystykaan uusimaan. Ongelmana on se, että olen tällä hetkellä kirjaimellisesti toisella puolella maailmaa enkä siis voi kirjaa toimittaa ennenkuin syyskuun alussa. Haluaisin tietää, kuinka paljon tulette mua karhuamaan, etta tiedän alkaa kadunkulmassa laulun? Kiitos ja sori möhläyksestäni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myöhästymismaksua aletaan periä heti eräpäivän jälkeen, se on kirjojen osalta 2mk/viikko. Lisäksi peritään 3mk myöhästymisilmoituksen postimaksuja. Teille ilmeisesti ehtii tulla kaksikin myöhästymisilmoitusta (en tiedä kirjan tarkkaa eräpäivää). Näin laskien kirjasta menee syyskuun alussa palautettaessa noin 20 mk. Myöhästymismaksu on Tampereella enintään 40mk/kirja ja sen päälle nuo myöhästymisilmoitusten maksut.