9-luokkalaisen tulee kirjoittaa Uskonnon tutkielma aiheesta Kuoleman tuomio. Löytyykö aiheeseen tukimateriaalia?

Kysytty

9-luokkalaisen tulee kirjoittaa Uskonnon tutkielma aiheesta Kuoleman tuomio. Löytyykö aiheeseen tukimateriaalia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista voisi olla hyötyä, alla olevia löytyy yleisestä kirjastosta (erityisesti nuorille suunnattuja teoksia ei löytynyt):
- Laine, Matti: Kriminologia ja rankaisun sosiologia
- Kuolemanrangaistus : Amnesty Internationalin raportti
- Kun valtio tappaa.. : raportti kuolemanrangaistuksesta
- Terho, Sampo : Silmä silmästä : kuolemanrangaistuksen historiaa