Onko olemassa kirjallisuutta, joka käsittelee homoseksuaalisuutta ja kuolemantuomiota. Opinnäytetyöhön tarvitsisi kirjallisuutta

Kysytty

Onko olemassa kirjallisuutta, joka käsittelee homoseksuaalisuutta ja kuolemantuomiota. Opinnäytetyöhön tarvitsisi kirjallisuutta

Vastaus

Vastattu

Yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Melindasta löytyy hakusanoilla "kuolemanrangaistus homoseksuaalisuus" seuraava lista aihetta käsittelevistä teoksista ja artikkeleista: MELINDA - Viitteet (kansalliskirjasto.fi)

Hämeenlinnan kirjaston kokoelmissa on teos: Laine, Matti: Johdatus kriminologiaan ja poikkeavuuden sosiologiaan (Tietosanomat, 1991). Halutessasi voit varata kirjan verkkokirjasto Vanamossa: https://www.vanamokirjastot.fi/

Hämeenlinnan kirjastossa ei valitettavasti ole muita listan teoksia.

Halutessasi voit pyytää teoksia lainaksi kaukopalvelumme kautta. Ohjeet löydät verkkokirjasto Vanamosta: https://www.vanamokirjastot.fi/kaukolainat?refId=BzVQuG&culture=fi

Wikipediasta löytyy aihetta käsitteleviä sivuja, joiden lähdeviitetietoja tutkimalla löydät lisää tietoa aiheesta.

Capital punishment for homosexuality - Wikipedia

 Homoseksuaalisuus ja laki – Wikipedia