2.5-vuotias lapsemme on kovin kiinnostunut golfista ja kysyy aina kirjastoon mentäessä jotain golfkirjaa.

Kysytty

2.5-vuotias lapsemme on kovin kiinnostunut golfista ja kysyy aina kirjastoon mentäessä jotain golfkirjaa. En ole kuitenkaan mitään sopivaa hänen ikäiselleen tai lapsille ylipäänsä löytänyt
Löytyisikö siis jotain pienten lasten satu- tai tietokirjaa golfista?

Vastaus

Vastattu

Muutama golf-aiheinen kirja löytyy Helmet haulla Golf ja rajaus kirjaan ja lasten kokoelmaan. Helmet hakutulos.

Niistä ehkä nuo Ressun golfkoulu / Charles M. Schulz ja Rakentajat kilpasilla : neljä hauskaa tarinaa / [suomentaja: Marja Helanen-Ahtola] sopisivat hänen ikäiselleen, mutta muitakin voi kokeilla.

Tai kenties katselette yhdessä aikuisten golf-opasta ja tarinoitte? Helmet hakutulos