Ystävättäreni suositteli kirjaa, jonka nimi on jotain "Juotetaan Elefanttia" tai sinne päin. Kertoo vanhainkodissa olevasta miehestä ja palaumia hänen…

Kysytty

Hei,
Ystävättäreni suositteli kirjaa, jonka nimi on jotain "Juotetaan Elefanttia" tai sinne päin. Kertoo vanhainkodissa olevasta miehestä ja palaumia hänen nuoruudestaan, jotka muistuvat mieleen kun vanhainkodin lähelle tulee sirkus. On kuulemma hauska ja hyvä. Kirjailijaa en muista. Autatko löytämään teoksen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on nimeltään Vettä elefanteille ja sen on kirjoittanut Sara Gruen.