Ystäväni etsii varaosakirjaa Ford Taunus 65 p5 20 m malin autoon,,löytyykö teiltä kirjallisuutta josta voisi löytyä varaosanumerot!!

Kysytty

Hei ystäväni etsii varaosakirjaa Ford Taunus 65 p5 20 m malin autoon,,löytyykö teiltä kirjallisuutta josta voisi löytyä varaosanumerot!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaisia varaosaluettelokirjoja ei kirjastoissa ole. Onko 65 auton vuosimalli? Yksi korjausopas vuoden 1964-1972 Ford Taunuksista on, tosin ruotsinkielinen: Erik Strömfors, Ford Taunus 17M-20M 1964-1972 : reparationshandbok. Tietoa siitä, onko tässä kirjassa tietoa varaosista, ei ole.

Kirja on vain Kajaanin kirjastossa. Sen voi halutessaan pyytää kaukolainaan:

https://www.finna.fi/Record/kainet.340128

Motonet-sivustolta löytyy luetteloita Fordin eri mallien varaosista, mutta valitettavasti Ford Taunuksesta vain vuosilta 71-82:

https://www.motonet.fi/fi/varaosat/157/905913/autot/ford?gclid=EAIaIQob…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Joissakin nettidivareissa tai nettihuutokaupoissa löytyy hyvin erilaisia iäkkäämpien autojen korjaus- ym. oppaita eivätkä ole edes kalliita! Etsin meille vastaavaa ja oman auton kirja löytyi Huuto.net -sivustolta, hinta 3.50. Ei huono!

Ystäväni löysi Hollannista varaosakirjat!!Etsintä on lopetettu kirjojen suhteen!!

Onko Ford Taunus 1970-1973 pyöreälamppuinen ja neliölamppuinen 1973-1976?