Olen etsinyt Espoon kirjastoista autonkorjausvideoita. Autonkorjausoppaita on jo saatavilla. Onko näitä autonkorjausvideoita saatavilla ja keneen henkilöön…

Kysytty

Olen etsinyt Espoon kirjastoista autonkorjausvideoita. Autonkorjausoppaita on jo saatavilla.

Onko näitä autonkorjausvideoita saatavilla ja keneen henkilöön minun tulisi ottaa yhteyttä, jotta haluamaani aineistoa hankittaisiin kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössä olevien aineistotietokantojen mukaan autojenkorjausvideoita ei löydy
Suomen kirjastoista. Katselin myös Internetin suurimpia verkkokirjakauppoja
http://www.amazon.com/ ja http://www.barnesandnoble.com/ tarjontaa kartoittaakseni, mutta en löytänyt korjausoppaita videoina. Tarjontaa kannattaa kysellä vielä kirjakauppojen, vaikkapa Akateemisen tai Suomalaisen, kautta.

Jos kaipaamaasi aineistoa ei löydy kirjastosta voi yleisen käytännön mukaisesti jättää lähimpään kirjaston toimipisteeseen hankintaehdotuksen perusteluineen. Kirjastossa tarkistetaan onko kaivattua aineistoa saatavana ja arvioidaan ehdotuksen hyödyllisyys / käyttökelpoisuus.