Yritin uusia kirjalainani Minä Katariina. Nyt en tiedä onnistuinko? Tiedän, että kirjasta on varauksia, mutta se ei ilmoittanut sen olevan nopeakiertoinen…

Kysytty

Hei!

Yritin uusia kirjalainani Minä Katariina. Nyt en tiedä onnistuinko? Tiedän, että kirjasta on varauksia, mutta se ei ilmoittanut sen olevan nopeakiertoinen. Joten toivoisin saavan tiedon, jatkuuko lainani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä lainaa ei voi uusia silloin, kun siitä on varauksia eli uusiminen ei onnistunut. Eräpäivänne on 16.2.