Yritin mennä tabletilla Zinion sivuille ladatakseni e-lehtiä, mutta saan vain vastaukseksi "Isäntänimen www.rbdigital.com palvelimen DNS-osoitetta ei löytynyt…

Kysytty

Hei! Yritin mennä tabletilla Zinion sivuille ladatakseni e-lehtiä, mutta saan vain vastaukseksi "Isäntänimen www.rbdigital.com palvelimen DNS-osoitetta ei löytynyt.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN". Mitä tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko ongelma olla tablettisi nettiasetuksissa? Mahdollisesti tabletti pitäisi resetoida. Saattaa olla, että laitteesi uudelleenkäynnistäminen riittää ongelman ratkaisuksi. Voit myös kokeilla toista nettiyhteyttä.

On myös mahdollista, että RB Digitalin sivulla on ollut väliaikainen ongelma, joka on jo korjaantunutkin. Mikäli ongelma jatkuu, voit ottaa yhteyttä ja välitän viestisi e-aineistovastaaville.