26.2.2013

Moi!
Yritin etsiä täältä Helmetistä jotain kohtaa joka kertoisi kirjailijavierailuista. Minua kiinnostaisi Helsingin kirjastot. Asumme Etelä-Haagassa ja olimme sattumoisin Olunkylässä kun huomasin, että Oulunkylän kirjastoon tulee Rikka Ala-Harja. Onko kirjastovierailut löydettävissä täältä netistä, vai vain kirjastojen seiniltä?

27.2.2013
27.2.2013

Tiedot Helmet-kirjastojen kirjailijailloista ja muista tapahtumista on koottu Helmet-palvelusivulle. Löydät ne, kun rullaan Helmet-sivua vähän alaspäin, kunnes löydät Tapahtuma-osion. Tapahtumat-otsikkoa klikkaamaalla löydät tapahtumahaun. Kun valitsee tapahtuman tyypiksi "Kirjallisuus" ja kaupungiksi Helsinki, hae-komennolla saa hakutulokseksi helsinkiläisten kirjastojen kirjallisuuteen liittyvät tapahtumat, joista suurin osa on kirjailijavierailuja.