Otsikko
Yritän löytää yhtä lapsuuden joulupukkikirjaa. Perheemme lainasi sen 70-luvun lopussa tai 80-luvun alussa useita kertoja Raision kirjastosta. Kirjassa…

Kysytty

Hei !

Yritän löytää yhtä lapsuuden joulupukkikirjaa. Perheemme lainasi sen 70-luvun lopussa tai 80-luvun alussa useita kertoja Raision kirjastosta. Kirjassa joulupukki lomailee joko ennen joulu puuhia tai sen jälkeen. Muista, että pukin oli tarkoitus olla tuntemattomissa lomalla, mutta joku lapsi tunnisti hänet vaikka hänellä oli tavalliset vaatteet. Muistelisin, että pukilla taisi olla matkailuvaunu ja jossain tarinan loppupuolella pukki kävi saunassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja lienee Raymond Briggsin Joulupukki kesälomalla (WSOY, 1975).