Yritän löytää käyttöopasta/manuaalia vanhaan kannettavaan tietokoneeseen. Kone on malliltaan Toshiba T1200 XT. Mistäköhän kannattaisi hakea ?

Kysytty

Hei
Yritän löytää käyttöopasta/manuaalia vanhaan kannettavaan tietokoneeseen.
Kone on malliltaan Toshiba T1200 XT.
Mistäköhän kannattaisi hakea ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdotan että otat yhteyttä Toshiba Keskukseen http://www.toshibakeskus.com/
os. Sinimäentie 8 02630 ESPOO 09-41542400 Telefax 09-41542429, sieltä joko löytyy kyseisiä manuaaleja tai ainakin osataan neuvoa eteenpäin.