Otsikko
Yritääme asiakan perheen kanss etsiä heidän kotikielellä lastenkirjoja. Onko tosiaan niin että Ruandan kielellä ei ole kun kaksi lasten kirjaa?

Kysytty

Hei! Yritääme asiakan perheen kanss etsiä heidän kotikielellä lastenkirjoja. Onko tosiaan niin että Ruandan kielellä ei ole kun kaksi lasten kirjaa?

Vastaus

Vastattu

Hakutermillä lastenkirjallisuus ja kielirajauksella ruanda löytyy neljä lastenkirjaa. Helmet-kirjasto ottaa mielellään vastaan hankintaehdotuksia. Voinee kuitenkin olettaa, että tarjontaa ruandankielisille lastenkirjoille ei ole kovinkaan paljoa.

Helmet-hankintaehdotus.
helmet.fi. Ruandankieliset lastenkirjat.