Otsikko
Ylen Radio Suomelta tuli aikoinaan Maatalousradio-niminen ohjelma sunnuntaiaamuisin. Tunnusmusiikkina oli kappale, jossa lehmät ammuivat. Minkä niminen kappale…

Kysytty

Ylen Radio Suomelta tuli aikoinaan Maatalousradio-niminen ohjelma sunnuntaiaamuisin. Tunnusmusiikkina oli kappale, jossa lehmät ammuivat. Minkä niminen kappale on kyseessä ja kuka sen on tehnyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradiossa selviteltiin asiaa ja sieltä kerrottiin, että Äänilevystön superetsivä sai biisin paikannetuksi. Kyseessä on Matterhorn Projectin kappale nimeltään "Muh!". Ja tästä Muh!:sta on sitten Maatalousradion vekkuleiden toimesta askarreltu tunnusmusiikki.

Netissä näkyy olevan biisikin saatavilla, ja julkaisuvuodeksi mainitaan 1985.

http://www.youtube.com/watch?v=57MOf8IkH7Y
http://www.discogs.com/Matterhorn-Project-Muh-Moophonia/master/153666

13 ääntä

Kommentit

Kyseinen MUH! -kappale oli suosittu mm. Itävallassa vielä pitkään julkaisunsa jälkeen. Ainakin vuonna 1991 kappaletta soitettiin vielä Itävallassa after -ski diskossa, jossa kuulin kappaleen, Kappaleen alun tunnisti sitten Suomessa selvästi "Maatalousradiosta".