Walt Disneyn Robin Hood piirroselokuvassa/kirjassa roistoa esittää käärme jonka nimi on ruotsinkielisessä versiossa SIR VÄS. Mikä on sen suomenkielinen nimi?

Kysytty

Walt Disneyn Robin Hood piirroselokuvassa/kirjassa roistoa esittää käärme jonka nimi on ruotsinkielisessä versiossa SIR VÄS. Mikä on sen suomenkielinen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Walt Disneyn kuvakirjassa Robin Hood (1974) käärmeen nimi oli Herra Hiss.