Vuosina 1995-1996 Suomessa järjestettiin toimeentulotukikokeilu, johon osallistui ilmeisesti 34 kuntaa. En ole kuitenkaan onnistunut löytämään tietoa siitä,…

Kysytty

Vuosina 1995-1996 Suomessa järjestettiin toimeentulotukikokeilu, johon osallistui ilmeisesti 34 kuntaa. En ole kuitenkaan onnistunut löytämään tietoa siitä, mitkä kunnat olivat kyseessä. Osaisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toimeentulotukikokeilussa oli tosiaan mukana 34 kokeilukuntaa, 29 vertailukuntaa ja 32 Kelan paikallistoimistoa. Kokeilukunnat löytyvät teoksesta Toimeentulotukikokeilu 1995-1996: Loppuraportti (1997). Kirjan saa lainaan Helmet-kirjavarastosta Pasilan kirjastosta:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1105048__SToimeentulotuki…