Otsikko
Vuonna 1996 jossain lehdessä on ollut Juha Seppälän essee "Anton Tsehovin Sahalin". Mistähän Seppälän kirjasta tämä essee mahtaa löytyä?

Kysytty

Vuonna 1996 jossain lehdessä on ollut Juha Seppälän essee "Anton Tsehovin Sahalin". Mistähän Seppälän kirjasta tämä essee mahtaa löytyä?

Vastaus

Vastattu

Juha Seppälän essee Anton Tsehovin Sahalin on julkaistu ainoastaan Suomen Kuvalehden numerossa 28 vuodelta 1995.