Otsikko
Kysyn olisiko nyt korona-aikana mahdollista palauttaa kirjoja ”luukkuun” myös kirjaston aukioloaikana. Tämä helpottaisi varsinkin niiden ihmisten asiointia,…

Kysytty

Hei, kysyn olisiko nyt korona-aikana mahdollista palauttaa kirjoja ”luukkuun” myös kirjaston aukioloaikana. Tämä helpottaisi varsinkin niiden ihmisten asiointia, jotka eivät voi asioidessaan käyttää maskia tai muuta hengityssuojainta.

Vastaus

Vastattu

Hei ja kiitos kysymyksestä!

Jyväskylän pääkirjaston palautusluukku on nyt toistaiseksi auki koko ajan myös kirjaston ollessa auki. Näin nopeampi asiointi onnistuu esimerkiksi vain uutuus-alueella. Kun koronatilanne muuttuu paremmaksi, pidämme luukkua auki ainoastaan silloin kuin kirjasto on suljettu.