Voitko kertoa lisää uudesta POKEMON-pelistä Sword & Shield onko uusia hahmoja millainen konsoli ja muuta

Kysytty

Voitko kertoa lisää uudesta POKEMON-pelistä Sword & Shield onko uusia hahmoja millainen konsoli ja muuta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pokemon Sword & Shield peli julkaistaan 15. marraskuuta 2019. Sitä pelataan Nintendo Switch –konsolilla.

Marriland.com-sivuston mukaan uusia pelaajahahmoja ovat mm. Professor Magnolia, Sonia, Champion Leon, Hop, Chairman Rose ja Oleana. Tämän vastauksen esikatselussa sivuston linkki ei toiminut, mutta löydät tiedot googlaamalla hakusanoilla "marriland pokemon sword shield new characters".

Techradar.com-sivuston mukaan tässä ”kahdeksannen sukupolven” pelissä Pokédexissä tulee olemaan kaiken kaikkiaan yli tuhat Pokémonia. Tässä muutama uusi: Wooloo (lammas Pokémon), Gossifleur (lady Pokémon, josta kehittyy Eldegoss), Drednaw (muistuttaa näykkijäkilpikonnaa) and Corviknight (korppi ja Galar-alueen taksipalvelu).

Pelin trailereita ja muuta tietoa löytyy lisää ainakin Techradar.com-sivustolta.

Muropaketti.com-sivustolla kerrotaan uudesta erikoisuudesta, ”Dynamax-ilmiöstä”, jossa” pokémonit voivat muuttua massiivisen kokoisiksi. Samalla pokémonien hyökkäykset saavat uusia ominaisuuksia ja lisää tehoa.”

Lähteet:

Marriland.com

Muropaketti.com https://muropaketti.com/pelit/pokemon-sword-ja-shield-saivat-virallisen-julkaisupaivamaaran/

Techradar.com https://www.techradar.com/news/pokemon-sword-and-shield-everything-we-know-about-the-2019-pokemon-rpg