Otsikko
Voitko kertoa Aidi Vallikin kaikki kirjat ja kaikki mitä saat irti hänen elämästään

Kysytty

voitko kertoa Aidi Vallikin kaikki kirjat ja kaikki mitä saat irti hänen elämästään

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aidi Vallik on virolainen kirjailija. Hänen teoksistaan on suomennettu vain Ei mikään kiltti tyttö. Virke-lehdestä 4/2002 löytyy Jani Antamon artikkeli tästä kirjasta, siinä käsitellään muitakin Otavan Voltti-kirjoja.