Otsikko
Elääkö Hans Metzger (Kolmannen valtakunnan edustajana talvisodan Suomessa. Otava 1984 teoksen kirjoittaja) vielä ja onko tietoa, mistä Metzgerin kuolinpäivän…

Kysytty

Elääkö Hans Metzger (Kolmannen valtakunnan edustajana talvisodan Suomessa. Otava 1984 teoksen kirjoittaja) vielä ja onko tietoa, mistä Metzgerin kuolinpäivän voisi saada selville?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan internet-lähteiden perusteella ei valitettavasti löytynyt täyttä varmistusta asiasta: kaikkialla mainitaan vain Metzgerin syntymävuosi 1912, eli tänä vuonna Metzger olisi 99-vuotias.

Lisätietoja lyhyesti muun muassa suomenkielisessä Wikipedia-artikkelissa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Metzger