Voisitteko suositella romaaneita tai elämäkertoja, joissa käsitellään lapsettomuutta?

Kysytty

Voisitteko suositella romaaneita tai elämäkertoja, joissa käsitellään lapsettomuutta? Mieluiten naisten kirjoittamia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi näissä kirjoissa käsitellään lapsettomuutta. Mukana on sekä tietokirjallisuutta että romaaneja.

Tietokirjat ja muistelmat:

Hakkarainen, Anna-Kaisa: Ihmeet tapahtuvat muille: lapsettomuuspäiväkirja

Joensuu, Kirsti (toim.): Kun syli on tyhjä: kokemuksia lapsettomuudesta

Korpiola, Lilly: Pitkä tie äidiksi

Parviainen, Hanna (toim.): Ei kenenkään äiti: kertomuksia lapsettomuudesta

Saario, Pirre: Haikara lentää ohi

Romaanit:

Hannah, Kristin: Rakkauden tähden

Ivey, Eowyn: Lumilapsi

Koulumies, Terhi: Vauvaa vailla

Rusko, Maria: Äidit

Ulitskaja, Ljudmila: Medeia ja hänen lapsensa