Otsikko
Kuinka voin tulla raskaaksi?olen 28 vuotias nuori nainen ja olen jo kauan halunnut lapsen.voisitko ystävällisesti vastata minulle mahdollisimman pian.

Kysytty

Kuinka voin tulla raskaaksi?olen 28 vuotias nuori nainen ja olen jo kauan halunnut lapsen.voisitko ystävällisesti vastata minulle mahdollisimman pian.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raskautta käsittelevät kirjat ovat luokassa 59.571. Voit myös katsoa kokelmatietonannasta
'asiasanalla "lapsettomuus" niin saat 24 viitettä . Voi koettaa myös perhesuunnittelu-asiasanalla.