Voisitteko lähettää DragonLance sarjan kaikkien kirjojen nimet ja saatavuuden Kuopion kirjastoista (jos mahdollista)?

Kysytty

Voisitteko lähettää DragonLance sarjan kaikkien kirjojen nimet ja saatavuuden Kuopion kirjastoista (jos mahdollista)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion kaupunginkirjaston Riimi -kokoelmatietokannan pikahaku löytyy osoitteesta http://kirjasto.kuopio.fi/riimi/zgate.dll Valitsemalla alasvetovalikosta Sarjan päänimeke ja kirjoittamalla hakuriville dragonlance löytyy 22 teosta. Kolme teosta lisää löytyy valitsemalla alasvetovalikosta Nimeke ja kirjoittamalla hakuriville dragonlance. Löytyneet teokset ovat
Niles, Douglas: Villihaltiat : ikivillien tarina

Rabe, Jean: Kuilu avautuu

Rabe, Jean: Lohikäärmeiden aika

Rabe, Jean: Myrsky nousee

Roberts, John Maddox: Murha Tarsiksessa

Weis, Margaret: Dragons of Autumn Twilight

Weis, Margaret: Dragons of spring dawning

Weis, Margaret: Dragons of winter night

Weis, Margaret: Hengen miekka

Weis, Margaret: Kesätulen lohikäärmeet

Weis, Margaret: Kevätaamun lohikäärmeet

Weis, Margaret: Mielen demonit : parhaat tarinat

Weis, Margaret: Syyshämärän lohikäärmeet

Weis, Margaret: Talviyön lohikäärmeet

Weis, Margaret: Test of the twins

Weis, Margaret: Time of the twins

Weis, Margaret: Tuomion prikaati

Weis, Margaret: Uusi sukupolvi

Weis, Margaret: War of the twins
.
Weis, Margaret: Laskevan auringon lohikäärmeet :
Dragonlance-tarina 1 : Sielujen sota

Weis, Margaret: Soturiveljet : Dragonlance-tarina 2
: Raistlin-kronikat

Weis, Margaret: Uusi sukupolvi

Teosten sijainnin ja saatavuuden eri kirjastoissa saa näpäyttämällä kunkin kohdalla oikeassa reunassa olevaa Saatavuus -nuolta. Remonttitiedotteesta käy ilmi, että Kuopion kaupunginkirjaston remontin takia saatavuudessa on rajoituksia. Esim. pääkirjaston aineistoa ei voi lainata suljettunaoloaikana, joka kestää 17.4.2000 alkaen n. puoli vuotta. Parhaiten asiat selvinnevät kysymällä kirjastosta puhelimitse tai sähköpostitse. Yhteystiedot löytyvät kirjaston kotisivuilta http://www.kuopio.fi/kirjasto/