Otsikko
Voisitteko hankkia ylöjärven kaupungin kirjastoon Rihannan 2 levyä a girl like me ja music of the sun?

Kysytty

voisitteko hankkia ylöjärven kaupungin kirjastoon Rihannan 2 levyä a girl like me ja music of the sun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos viestistä.

Rihannan cd A girl like me kuuluu jo kirjastomme kokoelmiin. Se on lainassa Kurun kirjastosta, ja jos haluat sen, voit tehdä siitä varauksen (varauksen hinta on 0,80 €).

Toinen kysymäsi levy, Music of the sun, on nyt tilattu Ylöjärven kirjastoon. Varauksia voit tehdä joko kirjastossa tai verkkosivulla www.pikikirjasto.fi - tarvitset siihen kirjastokortin numeron ja kirjastosta saatavan tunnusluvun.

Oikein hyvää kesän alkua!