Otsikko
Voisitko suositella jotain kirjoja 14- vuotiaalle tytölle. Häntä kiinnostaa psykologia ja mielisairaudet. Esim joku romaani jossa henkilöllä on skitsofrenia…

Kysytty

Voisitko suositella jotain kirjoja 14- vuotiaalle tytölle. Häntä kiinnostaa psykologia ja mielisairaudet. Esim joku romaani jossa henkilöllä on skitsofrenia tms.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toivottavasti seuravasta linkistä on apua. Siinä on kysyttyjä aiheita käsitteleviä teoksia

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Rb1863534__Sskitsofrenia%20nuoret__Orightresult__U__X1?lang=fin&suite=cobalt#resultRecord-b1863534