Voisitko kertoa Tuija Lehtisen kirjasta "rakasta minua" kulkurilinnut, kirjan juonesta,olen itse lukenut kirjan mutta asialla olisi todella kiire!

Kysytty

Voisitko kertoa Tuija Lehtisen kirjasta "rakasta minua" kulkurilinnut, kirjan juonesta,olen itse lukenut kirjan mutta asialla olisi todella kiire!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helpoimmin voit kertoa esitelmässäsi kirjan juonesta vaikka etenemällä luvun kerrallaan ja kuvailemalla jokaisen luvun tapahtumat lyhyesti.