Voisitko kertoa jotakin kirjailijasta nimeltä Ann Brashares? (esim. syntymäaika ja paikka, mitä kirjoja kirjoittanut "neljä tyttöä ja..." lisäksi, perhe..??)

Kysytty

Voisitko kertoa jotakin kirjailijasta nimeltä Ann Brashares? (esim. syntymäaika ja paikka, mitä kirjoja kirjoittanut "neljä tyttöä ja..." lisäksi, perhe..??)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjailijasta ei juuri löydy tietoa suomeksi. Mutta Googlen kautta onnistuin löytämään kaksi englanninkielistä sivua, joilla kerrotaan Ann Brasharesta ja hänen tuotannostaan. Sivut ovat www.childrenslit.com (-> features -> meet authors and illustrators -> Brashares, Ann) ja www.teenreads.com (-> authors -> Brashares, Ann). Hänen teoksiaan löytyy myös Turun kaupunginkirjaston kokoelmista, Aino-tietokannasta osoitteessa www.turku.fi/kirja haulla tekijä Ann Brashares tulee kolme viitettä suomeksi ja kolme ruotsiksi.