Haluaisin tietää kirjailijasta Jasmine Jonesta tietoa. Haluaisin pikaisesti sitä tietoa!! kiitos.

Kysytty

Haluaisin tietää kirjailijasta Jasmine Jonesta tietoa. Haluaisin pikaisesti sitä tietoa!! kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Jasmine Jonesista ei tunnu löytyvän henkilötietoja suomen kielellä eikä edes englannin kielellä.

Lahden kaupunginkirjaston kirjoista ei löytynyt tietoja hänestä, kuten ei löydy useimmista ulkomaisista nuortenkirjailijoista, joilta on suomennettu vasta muutama kirja. Myöskään englanninkielisistä kirjailijamatrikkeleista ei löytynyt hänestä tietoja.
Suomen kielisiä aikakauslehtiartikkeleitakaan ei löytynyt.

Internetissä Googlen haulla löytyi ainoastaan tietoja hänen kirjoittamistaan kirjoista, ei elämäkerrallisia tietoja kirjailijasta.