Voinko lainata Tampereen kirjastosta kirjoja Salon kaupungin nuorisotoimeen ja mitä se maksaa?

Kysytty

Voinko lainata Tampereen kirjastosta kirjoja Salon kaupungin nuorisotoimeen ja mitä se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto voi tilata sellaista aineistoa, jota sillä ei ole tai jota se ei hanki kaukolainana toisesta kirjastosta. Kaukolainamaksut vaihtelevat kirjastoittain. Aineisto toimitetaan yleensä kirjastolle, ei suoraan lainaajalle.