Voinko lainata kirjoja myös entiseltä kotipaikkakunnaltani vaikken olekaan enää sen kunnan asukas?

Kysytty

voinko lainata kirjoja myös entiseltä kotipaikkakunnaltani vaikken olekaan enää sen kunnan asukas?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kyllä voit lainata, kun osoitteesi on edelleen Suomessa. Huomioi kuitenkin, että lainat pitää palauttaa sen kaupungin kirjastoon josta olet lainat tehnyt.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Entä jos lainaa ei ole tehty minkään kaupungin kirjastosta, vaan maalaispitäjästä?