Voiko menettämisen pelko olla kirjan teema? Kirja on Reckless - kiveen kadonnut. Jos ei voi olla, niin mikä voisi olla sen kirjan teema?

Kysytty

Voiko menettämisen pelko olla kirjan teema? Kirja on Reckless - kiveen kadonnut. Jos ei voi olla, niin mikä voisi olla sen kirjan teema?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä linkistä löytyy kustantajan kuvaus kirjasta: http://www.otava.fi/kirjat/lasten_ja_nuorten/2011/fi_FI/reckless_kiveen…

Kuvauksen perusteella menettämisen pelko voisi hyvinkin sopia kirjan teemaksi. Myös katoaminen toiseen maailmaan vaikuttaa keskeiseltä teemalta.