Voiko kirjastosta lainattua musiikkia kopioida esim. museonäyttelyn taustamusiikiksi, jos hoitaa asianmukaiset luvat Teostolta ja Gramexilta?

Kysytty

Voiko kirjastosta lainattua musiikkia kopioida esim. museonäyttelyn taustamusiikiksi, jos hoitaa asianmukaiset luvat Teostolta ja Gramexilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi, mutta asianmukaiset tekijänoikeusasiat pitää hoitaa, kuten jo tiesitkin.
Tässä Teoston sivulla on kerrottu taustamusiikista:
http://www.teosto.fi/fi/taustamusiikki.html
On olemassa myös teostovapaata musiikkia, josta voit tarkemmin kysyä Teostolta.