Otsikko
Voiko kirjastossa skannata vaikka laskun tai muun tiedoston omaan sähköpostiin, edelleen lähetettäväksi?

Kysytty

Voiko kirjastossa skannata vaikka laskun tai muun tiedoston omaan sähköpostiin, edelleen lähetettäväksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi. Suurimmassa osassa kirjastoja on skannereita, joilla voi skannata. Tietokoneella voi lähettää tiedoston omaan sähköpostiin.