Voiko kirjastossa (pääkaupunkiseudulla) polttaa cd/dvd levyjä ? Lähteenä itsetehtyjä mp3-tiedostoja (mustitikulla).

Kysytty

Hei!

Voiko kirjastossa (pääkaupunkiseudulla) polttaa cd/dvd levyjä ?

Lähteenä itsetehtyjä mp3-tiedostoja (mustitikulla).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myllypuron mediakirjastossa voit saada käyttöösi medialäppärin, jolla voit polttaa cd- tai dvd-levyjä mp3-tiedostoista muistitikulta. Henkilökunta auttaa sinua tarvittaessa.

Voit ottaa yhteyttä Myllypuroon, puh. 09 310 85 5092, ja varata ajan etukäteen.