Voiko kirjastossa miltään päätteeltä katsoa Ylen Areenaa? Kyseessä olisi lyhyt uutispätkä.

Kysytty

Voiko kirjastossa miltään päätteeltä katsoa Ylen Areenaa?
Kyseessä olisi lyhyt uutispätkä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolan kaupunginkirjaston pääkirjastossa voit katsoa ko. uutispätkän. Meillä on täällä kuusi varattavaa tietokonetta ja kolme 30 minuutin pikakonetta. Tietokoneen voit halutessasi varata neuvonnasta, puh. (06) 8289 561. Myös kuulokkeet voit lainata neuvonnasta.