Viime syksynä Matinkylän kirjastossa järjestettiin 3D- mallinnuskurssi. Onko sille tulossa jatkoa tai uusintaa?

Kysytty

Hei!
Viime syksynä Matinkylän kirjastossa järjestettiin 3D- mallinnuskurssi. Onko sille tulossa jatkoa tai uusintaa?

Vastaus

Vastattu

Toistaiseksi ei ole tiedossa että 3D- mallinnuskurssille olisi syksyllä tulossa jatkoa Iso Omenan kirjastossa. Tilanne voi kuitenkin muuttua ja helmet.fi -sivuston tapahtumat -osiota kannattaa seurata tarkasti. Myös kannattaa kysyä suoraan kirjastosta :

Ison Omenan kirjasto

 kirjasto.omena@espoo.fi

 (09) 8165 7723