Vieraileeko Lahden Kaupungin Teatterin näytelmä "Hannah ja rakkaus" vielä pk-seudulla (vieraili 2011 Helsingin Stoassa) ?

Kysytty

Vieraileeko Lahden Kaupungin Teatterin näytelmä "Hannah ja rakkaus" vielä pk-seudulla (vieraili 2011 Helsingin Stoassa) ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Korjaamo Teatterista vastattiin, että näytelmän Hannah ja rakkaus ensi-ilta oli Korjaamo Teatterissa 18.8.2011. Näytelmää esitettiin lisäksi loppuvuodesta myös Stoassa. Keväällä 2012 näytelmää esitetään Lahden kaupunginteatterissa. Lahden jälkeen näytelmä vierailee Turun kaupunginteatterissa ja Tampereen Työväen Teatterissa. Näillä näkymin ei ole tulossa enää vierailuja pääkaupunkiseudulla.