Omaa lainahistoriaa ei ole mahdollista tarkistaa Vaskin kautta. Onko tähän suunniteltu parannusta?

Kysytty

Vastattu 03.01.2013
Omaa lainahistoriaa ei ole mahdollista tarkistaa Vaskin kautta.
Onko tilanne edelleen sama? Onko tähän suunniteltu parannusta?
Aika monessa kirjastossa tämä on jo mahdollista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti oma lainaushistoria ei ole vieläkään mahdollista Vaski-tietokannassa. Lähivuosina asia tullee kuitenkin ajankohtaiseksi.

Tällä hetkellä voi jo kirjautumalla omiin tietoihin luoda suosikkilistoja, joihin voi tallentaa lukemiaan kirjoja https://vaski.finna.fi/Content/asiakkaana#favoritelists